good to know
Het wordt zeer op prijs gesteld als je de onderstaande punten doorneemt, zo hebben wij samen een duidelijk beeld van de afspraak die wij met elkaar aangaan. Wanneer je een afspraak boekt ga je automatisch akkoord met deze onderstaande punten.
good to know; before and after
- het advies is om 2 afspraken vooruit te plannen. De agenda staat 2 maanden vooruit open. wij adviseren om terug te komen na 3/4 weken voor een nieuwe behandeling of voor het verwijderen van het product. Dit om te voorkomen dat ze gaan breken.
- heb je een afspraak ingepland, maar geen nailart? Stuur ons een berichtje zodat wij samen met jou naar de mogelijkheden kunnen kijken, dit i.v.m tijdsduur.
- gebruik GEEN handcreme 24 uur van te voren.
- de behandelingen zijn vanaf 16 jaar.
- wij adviseren om twee keer per dag je nagels te verzorgen met nagelriemolie. Op deze manier zorg je voor gezonde nagelriemen, gehydrateerde nagels én heb je zo lang mogelijk plezier van je nagels.
- wees voorzichtig met schoonmaken, chemische schoonmaakmiddelen daar het product op je nagels niet was. Dit kan leiden tot liftingen.
- trek het product NIET van je nagels, hierdoor beschadigd je nagel, word de nagelplaat dunner en het kan pijnlijk aanvoelen.
- your nails are not tools, but jewels. Gebruik je nagels niet als gereedschap.
afspraak afzeggen of verzetten?
- 48 uursbeleid: afzeggen of verzetten kan kostenloos via de bevestigingsmail die je hebt ontvangen bij het maken van je afspraak.
- 24 uursbeleid: afzeggen of verzetten kan via de mail tot minimaal 24 uur van te voren. Email: bijmaylin@gmail.com. Let op: bij annuleren of verplaatsen binnen 24 uur van te voren wordt er 50% van de geboekte behandeling in rekening gebracht.
- no-show: bij een no-show wordt de geboekte behandeling in rekening gebracht.
vertraging of verhinderd?
- ben je vertraagd of verhinderd laat dit dan z.s.m. even weten via de mail; bijmaylin@gmail.com.
- bij 15 minuten vertraging of verhindering vervalt de afspraak en wordt de geboekte behandeling in rekening gebracht.
wist je dat?
no show/ te late annulering 3 verliezers heeft??
1. jij, als klant
- bij een no show of een te late annulering wordt de gehele behandeling in rekening gebracht. Dit is natuurlijk hartstikke zonde aangezien jij zelf niet met frisse en vrolijke nagels thuis komt.
2. andere klanten
- vanwege een volle agenda is er weinig tot geen ruimte voor afspraken op korte termijn. Dit is soms erg jammer en bij een no show of een te late annulering had dit plekje naar een andere klant kunnen gaan.
3. Wij, de nagelstyliste
- door een no show of een te late annulering verliezen wij als nagelstyliste inkomen en tijd. Hierbij een vriendelijke herinnering dat dit de baan is waarmee wij als nagelstyliste ons brood verdienen. Wij stellen het zeer op prijs als hier rekening mee gehouden kan worden.
garantie
Je hebt een week garantie op je nagels, indien je goed met de nagels omgaat. Is er na deze week een reparatie nodig? Dan kost dit €5 per nagel, max 3 nagels. Een reparatie nodig voor meer nagels, wordt een volledige nieuwe behandeling ingepland. Wil je graag een afspraak inplannen voor een nail fix, neem dan contact met ons op, dit i.v.m. het tijdsduur van de behandeling.
cadeaubonnen
- Cadeaubonnen zijn 2 jaar geldig vanaf afgiftedatum en zijn verkrijgbaar in de salon.